03.07.2013 – Headache, migraine and time is running out // 03.07.2013 – Kopfschmerzen, Migräne, und die Zeit läuft ab

My trip comes to its end with really big steps and I am not really sad about it because I had an amazing time but it´s gonna be good to be back home so that I can recover from this extremely insane trip.

I had migraine attacks all night long and it still isn´t fully gone so I stayed in for the whole day. I hate that I have to drop my plans but I have to listen to my body to make sure I´ll return home healthy and not all burnt out.  I am still on my antihistamine pills because my mosquito bites don´t really improve, but I hope it´ll be better soon.

In three days I´ll be already in Düsseldorf at this time, waiting for my luggage. It´s fascinating how quickly time passed by and fascinating how much I experienced during my stay here in America…

—————————————————————

Mein Urlaub nähert sich dem Ende mit großen Schritten und ich bin darüber nicht wirklich traurig, weil ich eine total tolle Zeit hatte aber es wird gut sein wieder zurück zu Hause zu sein um mich von dieser Reise erholen zu können.

Ich hatte die ganze Nacht über Migräneanfälle und das ist immer noch nicht komplett weg, daher bin ich den ganzen Tag im Bett geblieben. Es ist blöd, dass ich meine Pläne fallen lassen musste aber ich muss da auf meinen Körper hören sodass ich gesund und nicht voll ausgebrannt nach Hause zurückkomme. Auch nehme ich immer noch meine Antihistamin-Tabletten weil es immer noch nicht besser geworden ist mit meinen Stichen, aber ich hoffe, dass es bald der Fall sein wird.

In 3 Tagen werde ich schon in Düsseldorf sein zu dieser Zeit, und werde dann auf mein Gepäck warten. Es ist faszinierend wie schnell die Zeit vergangen ist und wie viel ich in dieser Zeit hier in Amerika erlebt habe…

Advertisements
This entry was posted in USA and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s