Music/Musik: Avicii ft. Aloe Blacc – “Wake Me Up”

I got to know this song on my USA trip, since this one and another one of his music was played quite a lot. And now on my way back home with my friend in the car, it also played on the radio and I just have to share this now because – I like the lyrics and his voice and the overall feeling of the song.
———————————————-
Ich habe dieses Lied das erste Mal während meines USA Urlaubs gehört, da dieser Song und ein weiteres Lied von ihm recht häufig im Radio gespielt wurden. Und als ich jetzt auf dem Weg nach Hause war und mit meiner Freundin im Auto saß, haben sie es auch im Radio gespielt und ich muss es jetzt einfach mal teilen, weil – ich mag die Lyrics, seine Stimme und dieses gesamte Gefühl, das der Song herüberbringt.

Advertisements
This entry was posted in Music/Musik and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s